Retourneren

Wat zijn de regels voor het retourneren en ruilen?
Binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst is het mogelijk om een artikel te retourneren. De geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en voor zover mogelijk in originele verpakking, met aangehecht prijskaartje, voorzien van een ingevuld retourformulier, worden aangeleverd. Het retourformulier kunt u terug vinden in de bevestigingsmail van uw bestelling. Het eenmalig passen van kleding wordt niet beschouwd als gebruik.

Welke kosten worden er gerekend voor het retour zenden?
De kosten voor retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Wat is de procedure bij een retour?
Sluit het ingevulde retourformulier bij het artikel in de verpakking. Het retourformulier kunt u terug vinden in de bevestigingsmail van uw bestelling. Lever de retourzending binnen 14 dagen na ontvangst af bij het dichtstbij zijn de servicepunt van Post.nl of in. Zodra wij de bestelling retour ontvangen, krijgt u per e-mail een bevestiging van ontvangst. Het aankoopbedrag wordt vervolgens teruggestort op dezelfde rekening waarmee de bestelling oorspronkelijk is betaald. Let op; het kan 14 dagen duren voordat het bedrag weer op uw rekening staat bijgeschreven.

Kan ik de bestelling omruilen?
Als u een artikel wilt omruilen, dient u het gewenste artikel opnieuw bestellen. Het artikel dat niet naar tevredenheid is, of niet past, stuurt u via onze normale retourprocedure terug.

Wat moet ik doen als er een verkeerd of beschadigd artikel geleverd is?
Wanneer u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangt, kunt u dit aan ons retourneren. Op het retourformulier geeft u dan aan dat het om een verkeerde levering of een beschadigd artikel gaat.

Heeft u een klacht?Bent u niet tevreden over een artikel of dienst?
Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via de e-mail aan info@wagenaarmode.nl of telefonisch via 074-2913607.